Algemene voorwaarden
Algemene Voorwaarden Voetverzorging Jozien, betalingsvoorwaarden en condities:
- Behandeling volgens afspraak.
- De praktijk is goed te bereiken telefonisch, WhatsApp & e-mail. Deze laatste 2 prefereer ik boven telefonisch contact.
- Afspraak kan telefonisch gemaakt worden maar ook middels WhatsApp, email, contactformulier op de site of middels mijn facebook pagina.
- De praktijk heeft een AGB –code en staat ingeschreven bij het kwaliteitsregister, hierdoor is vergoeding bij zorgverzekeraars mogelijk.
- Bent u diabeet? Dan kan het zijn dat u recht heeft op vergoeding vanuit de basisverzekering. HIervoor dient u eerst een bezoek aan de podotherapeut te brengen. Hij/zij beoordeelt welk zorgprofiel bij u past. Dit kan ook een diabetesverpleegkundige voor u doen. Mits er maar een sim kwalificatie of zorgprofiel op vermeld staat.
- Tijdens een behandeling kan ik de telefoon om hygiënische redenen niet beantwoorden. Het is daarom van belang te weten dat u het beste altijd de voicemail kunt inspreken. Zodat ik u direct terug kan bellen zodra de gelegenheid zich voordoet. WhatsApp of een e-mail mag ook!
- Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van fouten en wijzigingen.
- Alle tarieven zijn in euro’s en inclusief 21% BTW.
- Annuleren of wijzigen van afspraken minimaal 24 uur voor de afgesproken tijd. Bij niet nagekomen afspraken, ongeacht de reden, wordt de gereserveerde tijd volledig in rekening gebracht.
- Annuleren kan bij voorkeur telefonisch (0624675150), middels WhatsApp of via email; voetverzorgingjozien@gmail.com
- Wijzigen van Uw afspraak kan op openingstijden, zie openingstijden op de site, telefonisch of middels WhatsApp 0624675150. Of 24 uur per dag via email, naar voetverzorgingjozien@gmail.com
- Betaling geschiedt bij voorkeur door te pinnen, of cash. In overleg ook middels factuur.
- Bij een niet tijdige betaling wordt er een eerste herinneringsnota verstuurd. Als er na een tweede herinnering nog niet tot betaling wordt overgegaan, zal de afhandeling van de factuur in handen worden gegeven van een incassobureau.
- Ik probeer op tijd te werken. Indien u 10 minuten of langer verlaat bent, wordt de behandeling ingekort zodat een volgende patiënt/cliënt niet onnodig langer hoeft te wachten. Mocht ik nog bezig zijn met een andere client dan verzoek ik u vriendelijk om geduldig plaats te nemen en even te wachten.
- De cliënt voorziet de voetzorgverlener van Voetverzorging Jozien vóór de eerste behandeling van alle gegevens, waarvan de voetzorgverlener aangeeft dat deze noodzakelijk zijn of waarvan de patiënt/cliënt redelijkerwijs behoort te begrijpen dat deze noodzakelijk zijn voor het zorgvuldig uitvoeren van de behandelingen.
- De patiënt/cliënt geeft medische veranderingen door aan Voetverzorging Jozien bijvoorbeeld chemotherapie of diabetes.
- Voetverzorging Jozien neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op in een geautomatiseerd systeem. Voetverzorging Jozien behandelt de vertrouwelijke gegevens van de cliënt volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
- Voetverzorging Jozien is niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de pedicure is uitgegaan van door de patiënt/cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
- Voetverzorging Jozien is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de patiënt/cliënt heeft meegenomen naar de praktijk.
- Voetverzorging Jozien geeft 7 dagen kwaliteitsgarantie op behandeling en producten. Garantie vervalt indien:
– De patiënt/cliënt de adviezen niet heeft opgevolgd.
– De patiënt/cliënt de verwijzing naar een andere discipline niet heeft opgevolgd.
– De patiënt/cliënt de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing of aanwijzingen heeft gebruikt.
– Garantie wordt niet gegeven op de behandeling van eeltpitten en of ingroeiende nagels en dergelijke.
- Indien een patiënt/cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven dagen, schriftelijk worden gemeld aan Voetverzorging Jozien
- Voetverzorging Jozien dient de cliënt binnen zeven dagen na ontvangst van de schriftelijke klacht, adequaat antwoord te geven. Indien de klacht gegrond is dan zal Voetverzorging Jozien de behandeling opnieuw gratis uitvoeren.
- Onvoldoende resultaat van de behandeling geeft u in geen enkel geval recht op restitutie of vrijstelling van betaling.
- Indien Voetverzorging Jozien en patiënt/cliënt niet tot overeenstemming kunnen komen dan kan de patiënt/cliënt het geschil voorleggen aan de geschillencommissie.
- Gedrag: De cliënt dient zich in de praktijk volgens de algemeen aanvaarde normen te gedragen. Indien een cliënt na waarschuwing, onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft Voetverzorging Jozien het recht de cliënt de toegang tot de praktijk te ontzeggen zonder opgaaf van redenen.
- Recht: Op welke overeenkomst tussen Voetverzorging Jozien en cliënt is het Nederlands recht van toepassing. In geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie cq de versie zoals die gold ten tijde van de totstandkoming van de overeenkomst.
VERSIE 29-04-2020